Aký to má celé zmysel?

Predpokladám, že ste si už niekedy položili otázku o zmysle života. Ale položili ste si niekedy otázku: Aký ma zmysel, že mám zmysly?
Isto si poviete, že sú to naše receptory ("prijímače") informácií z okolia. Ale čo ak majú aj iný zmysel?

A čo ak tieto moje "snímače" zachytávajú nesprávne informácie? Čo ak merajú zle ako
"pokazené pravítko"?

Ako študenta na strednej škole ma učili, že je veľmi dôležité mať dobré meracie prístroje... merali sme totiž na stotiny milimetra (0,01 mm) pomocou mikrometrov ... stačí aby mal merací prístroj odchýlku a všetko urobíš zle...

A okrem toho, čo ak ich zmysel je aj iný ako telesný? Napríklad duchovný.

Krátke zamyslenia si môžete pozrieť na mojom YouTube kanále

  1. Úvod
  2. Zrak
  3. Sluch
  4. Čuch
  5. Hmat
  6. Chuť + záver

Nie každý z nás totiž dokáže žiť bez okuliarov.
Nie každý dokáže presne určiť tón C
Nie každý vie ako vonia čerešňa.
Nie každý z nás "prečíta" brailovo písmo
Nie každý z nás vie ako chutí život.

Komentáre