...život v pohybe...

... zmena je život...

Nie žeby som doteraz nežil :) Naopak, myslím, že som žil. A bolo to krásne. Pred zopár dňami som sa dozvedel, že pôjdem žiť na nové miesto. Po 15 rokoch je to zmena pre mňa. Žil som v najväčšej františkánskej komunite na Slovensku v Bratislave a odchádzam do dedinky Beckov v ktorej budeme žiť v najmenšej "komunite" - ak sa to dá tak nazvať - lebo budeme iba 2 kňazi.
... je to pre mňa zmena, ktorá neviem čo prinesie - ale verím, že to bude výzva a požehnanie. V podstate som si tak uvedomil, že môj život sa začal meniť nie teraz, po tomto ohlásení zmeny, ale už pred rokmi, keď som sa rozhodol vstúpiť do rehole. Bolo to v roku 1998.
Chcem poďakovať Bohu za Jeho dôveru. Dnes 27. júna je 8 rokov, čo som z rúk o. arcibiskupa Bezáka prijal sviatosť kňazstva. Je to veľká milosť byť kňazom, byť služobníkom milosti.

Chcem Vám všetkým poďakovať za podporu. Vážim si každý jeden vzťah, ktorý mám a ktorý ma obohacuje. Rovnako Vám všetkým ďakujem za akúkoľvek pomoc a modlitbu. Chcem a budem sa snažiť byť dobrým a verným kňazom, aby som stále mohol slúžiť tým, ku ktorým ma milosť Božia pozve. Budem rád, ak prídete aj vy do Beckova... a zastavíte sa pri nás.
Ľahko nás nájsť... :) je to kostol v strede dedinky.  (Sú tam tri kostoly - farský, františkánsky a evanjelický) 
Zároveň Vás prosím o modlitby, aby som sa nechal naďalej viesť Božím Duchom. Tu je link na centrum v ktorom budem pôsobiť - je to Centrum novej Evanjelizácie sv. Jána Pavla II.

Rovnako prosím za mojich nepočujúcich... aby boli stále ochotní kňazi im slúžiť a pomáhať im rásť na ceste k Bohu. 

Pamätám na vás v modlitbách a žehnám Vám. +

Komentáre